پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181848
گزارش دانا از اظهارات غير مسئولانه مقامات داخلي/
مسئوليني که همه چيز را به تحريم گره مي‌زنند/دليل نامعلوم القا نااميدي به مردم
تاریخ انتشار : 1394/03/28 08:38:19
نمایش : 1271
تکرار اظهارات مسئولان دولتي ، يا نشان از اعتقاد عميق آنها به اين موضوع دارد که همه مشکلات ما زير سر تحريم است و يا برنامه اي پشت اين اظهارات نهفته است که قرار نيست به صورت آشکارا پيش برود و احتمالا اظهارات اينچنيني پوششي براي آن به شمار مي‌رود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار  شبکه اطلاع رساني راه دانا اظهارات مقامات داخلي، در خصوص تحريم ها و فشار بر ملت ايران اين روزها سر و صداي زيادي در داخل و خارج از کشور به پا کرده است،سخناني که حاوي نکات انحرافي مختلفي است.

 

در همين رابطه شاهد بوديم که روحاني در نشست خبري  که با اصحاب رسانه در نهاد رياست جمهوري برگزار شد عنوان کرد: اين تحريم حتي براي خريد گندم، مواد غذايي اين مردم، براي هر گونه سرمايه‌گذاري در ايران بود حتي سرمايه‌گذاري براي سدي که آب کشاورزي، برخي تعجب کردند اما تعجب نکنند که اين تحريم حتي براي سدي که آب خوردن مردم يک شهر را تأمين مي‌کرد نيز بود و عمق تحريم بر تجهيزات پزشکي، بيمارستان‌ها نيز بود و هيچکس در اينکه تحريم‌ها غيراخلاقي و غيرانساني بوده است ترديدي نکند.

 

تحريم پدر مردم را در آورده است

 

اين سخني بود که هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص تحريم ها عنوان کرده است: عده اي تحريم و غيرتحريم در زندگي شان اثر ندارد خب در کارهايشان اثر مي گذارد؛ اما تحريم استخوان طبقه مزد بگير کشور را که اکثريت کشور هستند مي پوساند و زندگي ها سخت شده است.

 

يونسي مشکل ازدواج با رفع تحريم حل مي شود

 

دستيار ويژه رئيس جمهور هم که داراي کلکسيوني از اظهارات عجيب و غريب است در تازه ترين سخنان خود گفته است: دولت روحاني وظيفه خود مي‌داند که خدمت کند، اکنون کشور از بيکاري رنج مي‌برد، جوانان مشکل عدم استطاعت مالي براي ازدواج دارند و دولت وظيفه دارد اين مشکلات را برطرف کند و اميدوارم با لغو تحريم‌ها اين مشکلات برطرف شده و کارهاي عمراني نيز با سرعت بيشتري انجام شود.
 

حالا سوال اينجاست که مقامات داخلي با اين ديدگاه که صريحا حيات و ممات ملت ايران را در يد قدرت 1+5 مي‌دانند، چراگاهي با قاطعيت اعلان مي‌کنند ايران زيربار زور و زياده خواهي نمي‌رود، کارشناسان و ژنرال‌هاي مستقر در کاخ رياست جمهوري با همه درايت هنوز جوابي براي اين تناقض پيدا نکرده‌اند و گاهي مي‌شنوند که اين حرف‌ها زياده خواهي دشمن را تشديد مي‌کند.

 

اما تکرار اين گونه اظهارات مسئولان دولتي ، يا نشان از اعتقاد عميق آنها به اين موضوع دارد که همه مشکلات ما زير سر تحريم است و يا برنامه اي پشت اين اظهارات نهفته است که قرار نيست به صورت آشکارا پيش برود و احتمالا اظهارات اينچنيني پوششي براي آن به شمار مي‌رود.
 
 
 بايد گفت که راهکار مسئولين براي حل مشکل ازدواج به اندازه اي مضحک است که نيازي به پاسخ ندارد؛ بر فرض که رفع تحريم را زمينه ساز حل دفعي مشکلات اقتصادي و در نتيجه مشکلات مربوط به هزينه هاي ازدواج بدانيم که قطعا اين گونه نيست بايد به اين نکته توجه داشت که آيا دستيار ويژه روحاني هرگز به اين نکته توجه نکرده است که دلايل اصلي مشکلات ازدواج، صرفا اقتصادي نيست.

 

 به هر حال بايد گفت در اين ميان بسياري از رسانه‌هاي اپوزيسيون و ضد نظام با استقبال گسترده از سخنان مقامات داخلي نسبت به انتقادهاي منتقدان در ايران هم واکنش نشان داده و به جهت گيري هاي خاص خود به دفاع از  اظهارات اخير مسئولان دولتي در خصوص مشکلات تحريم ها براي مردم پرداخته اند.

انتهاي پيام/م

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html